Re: OGONKI !!!!!

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Wed 22 May 1996 - 18:22:34 MET DST

>:Wiekszosc jak wiekszosc. mnie wychodzi ze 40% ale "badania" sa jeszcze
>:niekomletne.
>:Nie znam "sredniego" UNIXa i nie wiem jakie sa to konfiguracje.
>:Wydawalo mi sie ze 95% to sa juz co najmniej VGAmono.

>No to posluchaj: I co z tego, ze np u nas, na AGHu jest te 40% AT-kow z
>VGA, jesli bootujesz z sieci, masz niecaly MB quoty na NOVELLu, na TEMP
>pliki sa kasowane po 1 dniu przebywania, a pamiec jest nieraz
>skonfigurowana jak siedem nieszczesc ... Tylko brakuje jeszcze uruchamiac
>jakies polskie fonty, ktore zaczna sie gryzc z telnetem z powodu syfnych
> [...]

Polskie litery jesli nie wymagasz od nich zeby przetrwaly przejscie na
i powrot z trybu graficznego zajmuja w postaci pliku zajmuja tylko 1KB (max)
a w pamieci zajmuja 0 KB
Polska klawiatura jesli nie wymagasz od niej obslugi 10 standardow
zajmuje 2KB (max)

>A jesli juz mowimy o unixie, to wez pod uwage, ze zeby sobie ustawic
>polskie znaki na terminalu telnetowym albo na X-ach, to trzeba sie na tym
>naprawde niezle znac ... Polskie znaki latwo osiagnac w Netszkapie, ale
>trzeba byc masochista, zeby tego uzywac do przegladania news-ow (u nas
>Netszkapy sa po 5 minutach renicowane :( ).

Ja sie nie znam na UNIXie na tyle zeby ci cos radzic ale skoro wszyscy
chca UNIXa to chyba sie juz troche znaja na tym.
Rzuc wobec tego na druty pytanie: "JAK ZROBIC POLSKIE LITERY NA TERMINALU
UNIXowym gdy mamy VGA mono"

rjz
======= informatyka to auka doswiadczalna ==============

| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)-434881|