Mail reader - jaki?

Autor: Jacek Polczynski (aktyn_at_river.krakow.pl)
Data: Wed 22 May 1996 - 07:17:26 MET DST

  Witam!

   Poszukuje mail readera (rzczej wole wersje Windows), moje wymagania
sa proste, powinien umiec zapisywac odczytywane listy do oddzielnych
plikow w formacie tekstowym, i wysylac listy przygotowane w trybie
tekstowym, powiedzmy z jednej kartoteki.

  Do tej pory uzywam Minueta, ale mam problem z umslipe'm ktory
"wchodzi" tylko na 9600, co mnie zaczyna irytowac.

  Dzieki za wszelkie sugestie,

  Jacek Polczynski
  aktyn_at_river.krakow.pl