Re: RockRidge?

Autor: Adrian Dabrowski (ATROX_at_MIRACULIX.HTL-TEX.AC.AT)
Data: Tue 21 May 1996 - 16:17:02 MET DST

>Interesuja mnie informacje nt. Rock Ridge Ext. format zapisu CD-ROM ?
>Dokladnie co to oznacza czy tylko umieszczenie translacji dlugich nazw
>w specjalnych plikach ? Czy tez moze inny format zapisu plyty (fizycznie)
>normalnie taki dysk wykrywany jest jako ISO9660.

In each directory there is a file called TRANS.TBL (look on the cd under Dos!)
THere you will find the translation-table between short and long names.
There are also some flags in this File, which I do not understand.

Przepraszam! Po polsku pisatc mi jest bardzo trudno.

Adrian Dabrowski
Atrox_at_Miraculix.htl-tex.ac.at
http://will.come.soon/hope/so