Re: Animacja

Autor: Andrzej Kajetanowicz (Kajtek_at_ac.dal.ca)
Data: Tue 21 May 1996 - 17:51:10 MET DST

At 03:04 PM 21-05-96 +0200, you wrote:

>Daruj sobie. Ja mu probuje pomoc, ale za cholere nie umiem tego calego
>M$ Exchange zmusic do JAKIEGOKOLWIEK dzialania. Uwierz mi, ze jesli chodzi
>o rzezbienie w g...nie to mam sporo doswiadczen, ale przyjaznosc i
>latwosc instalacji W95 mnie przerasta. Jezeli wiesz, co z tym zrobic, to
>napisz Andrzejowi albo na liste, jezeli nie - nie warcz... ;-)
>
>Grzegorz

Sam nie uzywam Exchange bo zwalnial moj komputer i nie podobal mi sie.
Nie wiem czy to jest wlasciwa odpowiedz ale chyba trzeba uzywac "
"Reply to all" czy cos takiego zeby nie wysylac "atachments", krore sa
informacjami o tym jak text jest sformatowany i pokazuja sie jako smieci na
innych mailerach czytajcaych tylko ACII.
Byla taka dyskusja na innych grupach i takie slyszalem rady od innych co
uzywali Exchange.

Andrzej Kajetanowicz