Re: Sieci neuronowe

Autor: Tomasz Lukaszewicz (tlukasz_at_zodiac1.mimuw.edu.pl)
Data: Tue 21 May 1996 - 16:26:51 MET DST

ortokbld_at_ernie.icslab.agh.edu.pl (Ortokobold) wrote:
>Grzegorz Redlarski (gred_at_amedec.amg.gda.pl) wrote:
>: krecik_at_vlo.waw.ids.edu.pl (Andrzej Siewruk) wrote:
>: > Siedze sobie wlasnie na bardzo "ciekawej" lekcji
>: >tzw. informatyki i slucham bezsensownego piep...nia
>: >belfra na rozne glupie tematy. No bo po co mi
>: >znajomosc jakichs 5 algorytmow sortujacych albo
>: >drzew BST, AVL lub co gorsza beznadziejnych
>: >triangulacji, Hufmannow itd... A ja jestem przeciez
>: >normalnym czlowiekiem (o sorry - uczniem), ktoremu
>: >na nic to sie nie przyda. Wszystko byloby cacy,
> [...]

   Wg mnie powinno zalezec to od tego, czy klasa ma tzw. ,,profil
informatyczny'', czy tez informatyka jest jednym z wielu zwyklych
przedmiotow. Mam wrazenie, ze w tej chwili jest to niejasne, wskutek czego
zdajacy do liceum nie wie, co go na informatyce czeka - zalezy to bowiem
od przydzielenia nauczyciela. Efekt jest taki, jak w liscie A.S.
   W przypadku, gdy informatyka nie jest wyrozniona w profilu, wg mnie
powinno sie przede wszystkim uczyc obslugi popularnych programow, ew.
systemow operacyjnych itp. - temat z punktu widzenia uzytkownika jest dosc
szeroki.
   No, a na profilu informatycznym: teoria informatyki od podstaw;
starczy tego na dwa lata, pozniej - bo ja wiem - programowanie obiektowe,
itp; tematow nie brakuje.
   W ten sposob nikt nie bedzie narzekac ani na to, ze musi implementowac
drzewa AVL (sam chcial), ani na to, ze nie ucza go programowania, tylko
obslugi Windozy.

--
Tomasz /Lukaszewicz                   o         | ,,Jeszcze nigdy tak nie bylo,
Student MIMUW-u  tel. (0-22)6419146  o   ___    | zeby jakos nie bylo.''