Re: Windoza 95 i WinWord 7 - czarne ikony

Autor: Piotr Sokolowski (psokol_at_cyber.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 21 May 1996 - 17:54:33 MET DST

> Mam takie pytanko ... mianowicie zainstalowalem Windoze (nie, nie 3.1 ;) ),
> I jeszcze jedno pytanie: Chcialem sciagnac sterowniki do mojej drukarki z
> FTP Hewlet-Packarda ... ale tam jest po prostu JEDEN WIELKI BUR... znaczy
> sie, BALAGAN! Czy ktos mi moglby powiedziec, ktore exeki sa sterownikami
> do HP LJ5L dla WIndows 95 w wersji polskiej? Bo ja tych nazw odszyfrowac
> nie moge, a readme nie ma absolutnie NIC na temat tych plikow ... :(((

 Co do Twojego klopotu, to nie mam pojecia o co chodzi, mimo ze sam
uzywam podobnej konfiguracji sprzetu i programow win95/officepl/hp5.
 Jesli zas chodzi o server hp to wejdz przez www, wtedy widoczne sa
opisy plikow. Adres wiadomy: www.hp.com
   Powodzenia,

Piotr Sokolowski
psokol_at_asic.ict.pwr.wroc.pl