Windoza 95 i WinWord 7 - czarne ikony

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_rexio.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 21 May 1996 - 08:45:41 MET DST

Mam takie pytanko ... mianowicie zainstalowalem Windoze (nie, nie 3.1 ;) ),
 a na nia polski Office. I wszystko bylo pieknie (najpierw startowal
LILO, potem moglem sobie zastartowac linuxa, starego dos-a lub windoze),
gdybym nie zaczal sie bawic w instalacje drukarki - HP LaserJet 5L.

  Sprawa byla w sterownikach - wprawdzie w instrukci bylo, ze sa dla Win
3.1, ale dolaczono kartke pod tytulem 'instalacja ... w Windows 95'. No
wiec postapilem jak kazali, oczywiscie Menedzer Urzadzen (hihi ... ale
nazwa ;) ) nie mial odpowiednich sterownikow na dyskietce, wiec sie
wqrzylem i uruchomilem setup-a ...

  Z poczatku myslalem, ze jest ok, bo program instalacyjny drukarki zadzialal
inaczej niz w windoze 3.1 - zainstalowal sie tylko sterownik PCL. Ponowne
uruchomienie Windozy uswiadomilo mi, ze sie jednak mylilem ... pojawil
sie komunikat o tym, ze commctrl.dll zastapiono stara wersja czy cos
takiego ... Ale Windoza chodzila.
  Wszystko (no, niezupelnie wszystko) sie wyjasnilo, gdy uruchomilem
Worda 7.0 (PL) - Wszystkie ikony mialy zamiast szarego - czarne tlo !

  Zaczalem szukac przyczyny ... nie pomoglo skopiowanie nowej kopii
commctrl.dll do \CHICAGO\SYSTEM i do \CHICAGO\SYSBCKUP. Zawierzylem wiec
opcji dodawanie/usuwanie programow i wywalilem calego Office'a i
zainstalowalem na nowo ... oczywiscie pojawil sie komunikat, ze
znaleziono nowsza (hmmm) wersje tezaurusa i nie da sie jej uzywac :(.
Po chwili instalacji (oj, biedacy z tych, co musza instalowac z dyskietek
;) ) okazalo sie, ze wszystko jest po staremu - ikonki w Wordzie sa
czarne (chociaz, co ciekawe, w innych aplikacjach office'a sa normalne (!)).

  Prosilbym wiec Was o pomoc (tylko sensowna, a nie popisy typu
"zainstaluj sobie OS/2"). Do Hotline'a Microsoftu nie mam nawet zamiaru
dzwonic (po co tracic czas na sluchanie glupot typu: "a czy na pewno wlaczyl
pan komputer? A probowal pan podjasnic ekran? No to nie wiem, prosze nam
przeslac fax z pana wszystkimi plikami konfiguracyjnymi ... Co? A, to
Windows 95? Moment, zapytam kolege ..."), a Windozy na nowo instalowac mi
sie (jeszcze) nie chce ...

I jeszcze jedno pytanie: Chcialem sciagnac sterowniki do mojej drukarki z
FTP Hewlet-Packarda ... ale tam jest po prostu JEDEN WIELKI BUR... znaczy
sie, BALAGAN! Czy ktos mi moglby powiedziec, ktore exeki sa sterownikami
do HP LJ5L dla WIndows 95 w wersji polskiej? Bo ja tych nazw odszyfrowac
nie moge, a readme nie ma absolutnie NIC na temat tych plikow ... :(((

Czekam na odpowiedzi ...

--
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)-434881|