Re: Caviary Rulez?????

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 21 May 1996 - 16:11:27 MET DST

PAyMoN (paymon_at_zeus.polsl.gliwice.pl) wrote:
: Od jakiegos czsu slucham zachwtow nad transferami osiaganymi przez
: Caviary oraz nieustannej krytyki Connerow.Co do Caviarow to sa
: faktycznie szybkie, ale wqurza mnie ciagle narzekanie na Connery.
: Sam mam Connera CFA850A (850Mb).Transfer:
: Sysinfo: 3000 Kb/s
: test (z tej listy) 3500 kb/s
: qbench (quantum test) 2900 kb/s

Wiesz, Conner ma faktycznie ~3.5MB/s, a innych producentow 5-6MB/s.
Moglby byc szybszy.

: Aha: Rozmawiajmy tylko o Connerach z 256Kb cache (literka A), tez z
: 64K sa faktycznie do d...
A, to jeszcze inna sprawa - one sie takze szybciej kreca. Tylko czy mozna
je kupic? I dlaczego tak drogo?

: Jak dotad nie slyszlem o padnieciu Connera ( w przeciwienstwie do
: Caviarow, tu chyba tylko Karpio ma monopol na niepadajace, wszyscy
: inny twierdza ze Caviary padaja :) )

Connery tez padaja, ale znacznie mniej. A propos Caviarow - z ostatniej
dostawy 10 sztuk z California Comp. C (dlugoletni polski dystrybutor),
5 juz nie dziala.

Jarek.