Re: OGONKI !!!!!

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_hq.pm.waw.pl)
Data: Mon 20 May 1996 - 16:40:25 MET DST

Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl) wrote:

: Czy Unix nie obejmuje polskich liter zgodnie z polska norma, ktora
: zostala wprowadzona wbrew defacto standardom (Mazovia, CP852, ANSI1252)

Obejmuje, obejmuje. Niektorzy moze maja tekstowe terminale bez mozliwosci
zmiany zestawu znakow, albo inne powody.

: Luuudzie zrobcie sobie polskie litery. Z tego co wiem to wiekszosc ludzi
: w Unixie korzysta z jakiejs formy terminali graficznych (X-window,
: Open desktop itp itd) to dlaczego sobie nie zrobia. :-)

Robia sobie, robia.

: Ja wiem, ze nikt nie chce zrezygnowac ze swojego standardu ale .....
: mam w DOSie drajwer polskich liter na klawiature i ekran zgodnie
: z Windows to dlaczego sobie Unixowcy nie moga czegos podobnego
: zrobic ? Slysze ciagle od nich ze to lepszy system.

Tzn. mamy miec ekran zgodny z Windows? Czy po prostu z norma?
Jesli z norma, to chyba wiekszosc ma.

: Oczywiscie nie upieram sie ze akurat ANSi1250 ma byc tym wspolnym
: standardem.

ANSi1250? Czy to jakas norma ANSI?

--
Greetings,