Re: Tania karta graficzna PCI

Autor: Marek Ciesielski (laser_at_gryzmak.lodz.pdi.net)
Data: Mon 20 May 1996 - 09:24:07 MET DST

To juz naprawde ostatni raz.

>ok, prosze o podanie numeru telefomu do firmy, ktora sprzedaje w detalu
>tridenty9440 pci z 1mb w cenie 130zl z vat. z moich informacji wynika, ze
>nawet cena hurtowa jest zwykle odrobinke wyzsza... chetnie nawiazemy
>wspolprace z kims, kto ma tak atrakcyjne ceny.

320408

[ciach]

>przeanalizujmy dokladnie powyzszy akapit w kontekscie dyskusji o wyzszosci
>tridenta nad tsengiem i przeczytajmy moja odpowiedz:

Chyba nie mowimy o tym samym. Tematem tej dyskusji jest tania karta
graficzna PCI (czyli wg. Ciebie chlam). Ja w ktorejs odpowiedzi
podkreslalem, ze byc moze TSENG jest lepszy, ale caly czas podtrzymuje
ze tania karta graficzna PCI (i popularna - dla mnie nie jest to wada)
jest TRIDENT i koniec.

>oraz reakcje oponenta, ktory albo sam nie czyta tego co pisze, albo nie
>bardzo rozumie, o czym dyskutujemy:

>ok, podales swoje zdanie na ten temat (masz do niego prawo i nic mi do
>tego), ja podalem swoje zaznaczajac, dlaczego twierdze, ze moj punkt
>widzenia jest lepszy. ty podjales temat twierdzac, ze nie mam racji nie
>odparowujac paru moich argumentow i wywiazala sie klotnia. ja twierdze, ze
>tseng jest karta o klase lepsza od tridentow i niewiele drozsza. jesli
>nadal uwazasz inaczej, chetnie podejme RZECZOWA dyskusje.

Chyba nie. Konczy mi sie relanium.

>owszem, ponizej pasa, aczkolwiek to nie byl argument, tylko proba (udana)
>wyprowadzenia Cie z rownowagi ;) lubie jak ludzie sie denerwuja bez
>powodu, to naprawde zabawne, gdy przeciwnikowi brakuje argumentow i
>jednoczesnie jest na ciebie zdrowo wqrzony ;)

Sadysta

                        Marek Ciesielski

   \ | ___|
  |\/ | | Biuro Komputerowe "LASER"