Re: Tania karta graficzna PCI

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Sun 19 May 1996 - 21:07:53 MET DST

>Czy ta firma to Uniwersytet Marii Curie-Sklodowskiej w Lublinie?
>Czy to w UMCS sprzedaja taki dobry, acz troche drozszy towar?

przepraszam, ale czy Twoim zdaniem, sprzedaz sprzetu komputerowego to
jedno z zadan uczelni? nie wiem jak jest w instytucji w ktorej
pracujesz/miales kontakt, ale tu, w lublinie zadania uczelni jakby nie
obejmuja tego typu uslug. odpowiadam niniejszym, ze umcs nie sprzedaje
sprzetu komputerowego ani zadnego innego, przynajmniej nic mi o tym nie
wiadomo. nie bardzo rozumiem takze, skad przyszedl Ci do glowy taki
pomysl...

karpio