Re: Mentalnosc Kalego czyli Re: crack do rara

Autor: Slawek Duchnowski (sduchnow_at_mars.superlink.net)
Data: Fri 17 May 1996 - 15:45:35 MET DST

On 17 May 1996 09:51:21 GMT, joshua2_at_rexio.uci.agh.edu.pl (Jacek
Osiecki) wrote:

>Jak to co? Po prostu chcialem Tobie zwrocic uwage, ze jest pare (-nascie,
>-dziesiat ?) krajow w porownaniu do ktorch Polacy to aniolki ... ale nie
>chce po chamsku ich wskazywac (patrz:netykieta)

Jak Karpio zworcil uwage ta lista sie nazywa PeCet wiec nie bedzie na
temat ale za to krotko:
Polska w odroznieniu od USA jest krajem gdzie nikogo nie dziwi
posiadanie kradzionego samochodu, przekrety podatkowe. pobieranie
zasilku i jednoczesna praca, i praca kupowanie od zlodziei oraz
powszechne oszustwa. To prawda ze w USA jest rowniez duzo
przestepczoscic (choc mniej niz w ex-ZSRR) ale przestepczosc to rzecz
marginesu. W Polsce gdzie pol narodu jedzilo lub jezdzi kradzionymi
samochodami nikogo pewne rzeczy nie dziwia, presyent klamia w
papierach z jego podpisem - a co tam, przeciez wszyscy oszukuja.....
I nikt przestepcow nie potepia i panuje atmosfera przyzwolenia i sie
wszyscy dziwia co sie dzieje ze sie zlodzieje coraz mniej boja
strzelac do ludzi...........
karpio nie strzelaj do mnie.............

__Slawek Duchnowski