Re: netykieta a (c)hamstwo

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 16 May 1996 - 18:32:56 MET DST

Jacek Kijewski <c55610jk_at_cs-boglab.elka.pg.gda.pl> wrote:

> Kto ja ustanowil? Poza tym - jestem na ortografie uczulony i po ktoryms
>nieortograficznym liscie chyba raz moge zwrocic uwage...
> Ale skoro tak - to sorry... Postaram sie pilnowac...

to ja barco przepraszam :)))

A tak na serio, nie ma naimniejrzego sensu zawraceniu uwagi na bledy
na liscie, gdyrz bardzo szypko listy zapelnilybysie takimi uwagami,
uwagami do uwag, uwagami do uwag uwag :))) itd.........
ja wole uniknac tego koszmaru.
  Jesli zas chodzi o zwracanie uwagi prywatnie, to jurz inna kfestia :)

ps: przepraszam za byki :) wyluzoj sie Jacek :))