Re: netykieta a (c)hamstwo

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Thu 16 May 1996 - 20:58:45 MET DST

czyli o czym sie na pececie od pewnego czasu plecie...

otoz moi drodzy - chcialbym przypomiec (chociaz moze powinien byl to
uczynic moderator/administrator lissty) ze pecet powstal przede wszystkim
po to, zebysmy mogli sobie pomowic o sprzecie wszelakiego rodzaju. nie
rozumiem wiec, po co pojawiaja sie pytania o dekodery do programow
telewizyjnych, rozwazania nt. netykiety, pytania o wersje linuxa i sposoby
kompilowania programow, programy do prowadzenia ksiegowosci i cala masa
roznej masci kalu, ktorego sie czytac nie daje. przyklad: dzisiaj przyszlo
131 listow z czego do czytania nadawalo sie 16... ludzie! miejscie litosc
i zastanowcie sie 3 razy zanim cos wyslecie. jesli widzicie taka potrzebe
zawsze mozna zalozyc inne listy na ktorych bedzie mozna mowic o
dekoderach, programach dla biura i calej masie innych rzeczy, ale jeszcze
raz prosze - nie robcie tego tutaj, bo ja powoli zaczynam miec serdecznie
dosc... dziwi mnie takze poziom niektorych rozmowcow, wyrazajacy sie w
odpowiedziach na moje ostatnie zlosliwe postingi, z ktorych wynikalo, ze
ani troche nie zrozumieli intencji. szczytem wszystkiego bylo oburzenie
kilku osob na moje pozdrowienia dla idiotow - chociaz nie nazwalem nikogo
idiota wzieli to do siebie, czyli slusznie... lubie ludzi, ktrzy potrafia
czasem i na siebie krytycznie spojrzec ;)

czyli reasumujac: wiecej ciekawych listow o sprzecie i brak listow na inne
tematy - sa od tego inne listy, a jesli nie ma to w kazdej chwili mozna
zalozyc.

pozdrawiam
karpio