Re: crack do rara

Autor: Tomasz Rubaj (trubaj_at_ajax.umcs.lublin.pl)
Data: Thu 16 May 1996 - 12:06:58 MET DST

> Kto jest bez winy... Sam mam troche sprzed abolicji i troche po abolicji
> (czyli juz b. nielegalnych). Jak zarobie, to stopniowo kupie.
>
> Ale inna sytuacja jest, jezeli ktos tym HANDLUJE!

Tylko ilosciowa, nie jakosciowa!

        Juz nie chce mi sie bronic softwareowego "dziewictwa". Sam mam
sporo "roznych" programow, ale nie twierdzilem i nie twierdze, ze jesli
skopiowalem je "prywatnie" to przeciez jestem - niewinny! Regularnie
bije sie w piersi i kopiuje dalej. Tylko nie robie przy tym jednego: Nie
opieprzam innych, jesli wysla dwulinijkowy posting bedac w "potrzebie",
pod warunkiem, ze liczba takich postingow nie przekracza powiedzmy 10%
wszystkiego co jest na tej liscie. Niestety, zauwazylem, ze Swieta
Wojna, jaka wywiazala sie na ten temat, zaczyna powoli przekraczac owe
10% i jest to moj ostatni list (jak mnie juz nie podpuscicie).

        TRubaj.