Re: Mentalnosc Kalego czyli Re: crack do rara

Autor: Lukasz Staszczak (staszcza_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 16 May 1996 - 11:35:11 MET DST

On Wed, 15 May 1996, Jarek Lis wrote:

> Slawek Duchnowski (sduchnow_at_mars.superlink.net) wrote:
> : On 14 May 1996 15:49:36 GMT, macias_at_phys.uni.torun.pl (Maciej Pilichowski)
> : >PS. Btw. jakie sa zyski z kupienia legala? Spokojne sumienie? Ciut malo.
> : >--
> : ja mysel ze problemem w Polsce jest nie tylko dekomunizacja czy prywatyzacja ale
> : powszechna demoralizacja. Kolega napisal "spokojne sumienie - ciut za malo".
> : Kradziez norma To znaczy ze jak wszyscy kapuja na UB to Ty tez moglbys bo to
> : norma? Nie obowazuje wlasne myslenie?
> : I to by bylo pdosumowanie dyskusji.

> [...]
Na pewno to nie wada tylko Polakow. Co wiecej w Polsce rynek legalnego
oprogramowania jest tak mlody ze nie sposob wymagac od ludzi zeby nagle
zaczeli kupowac legalny Soft (szczegolnie przy zarobkach wiekszosci z
nas). Zreszta kto z nas jest bez winy temu skladam chold. Ja przyznaje ze
nie choc kupowalem juz legala. Czy nie zdarzylo sie nikomu z Was ze nie
skasowal biletu w autobusie bo zapomnial wziac z domu lub akurat w tym
momencie nie mial pieniedzy na bilet a musial jechac na drugi koniec
miasta ? Czyz nieskasowanie biletu w autobusie nie jest kradzieza ?

Pozdrawiam.
Lukasz.
staszcza_at_student.uci.agh.edu.pl