Re: Mentalnosc Kalego czyli Re: crack do rara

Autor: Wojciech Potaczek (potaczek_at_rexio.uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 15 May 1996 - 12:11:50 MET DST

Maciej Pilichowski (macias_at_phys.uni.torun.pl) napisal:
: Hej,

: Moje 3 grosze. Jest mala roznica miedzy Mercedesem a softem. Merc zmienia
: fizycznie miejsce postoju, a po skopiowaniu dwoch sie moze ciszysz jednym.
: Ja tam tych co kopiuja nie zaliczam do zlodziei. Po prostu dlatego, ze tu
: sie tyle kranie /albo "kradnie"/ ze kradziez jest norma. A skoro norma...

...Ale chyba nie bedziesz zadowolony, gdy przypadkowo kupisz np.
buty ADIDAS pochodzace z wytworni w jakiejs pipidowce ?
(oczywiscie przy zalozeniu, ze chciales kupic oryginalne... :-) )
Czy uwazasz, ze to JEST legalne ?

--
                                                Wojtek
                                     potaczek_at_rexio.uci.agh.edu.pl