Re: Osiolkowi w zloby dano... - karty muzyczne

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 15 May 1996 - 20:55:29 MET DST

Zbyslaw Kanik <zbyslek_at_hp750ts.ita.pwr.wroc.pl> wrote:
>Czesc!
>Mam problem, zamierzam kupis sobie karte dzwiekowa w cenie do ok 200zl,
>ale oferta jest tak bogata, ze trudno cos wybrac na oslep.
>Moze ma ktos jakies doswiadzenia z kartami i moze polecic jakas dobra?
>Widzialem tez karte Sound Forte + Radio (z radiem FM), moze ktos ma
>taka i moze podzielic sie wrazeniami????
>

> Z gory dzieki za odpowiedz
>
> Zbyslek
>

>zbyslek_at_hp750ts.ita.pwr.wroc.pl

Albo doloz banke i poszukaj w tej cenie PRIMAX'a (juz prawie sa. 310 nzl)
albo poprzestan na SB 16 Pro. lepszego SB nie warto kupowac, bo
wiecej kasy a efektow nie slychac :)
Jesli chodzi o te karte z radiem, nie widzialem. moze to i fajne :)

aha. primax jest klonem GUS , i niespecjalnie zgodny z SB. z emulacja SB
sa duze problemy. w swoim trybie pracuje swietnie :)
obecnie praktycznie wszystkie gry uwzgledniaja GUS (czyli i primax)
w ustawieniach, tak ze strata wynikla z braku kompatybilnosci z SB jest
nikla.

na koniec slowniczek:

SB - Sluzba Bezpieczenstwa
GUS - Glowny Urzad Statystyczny :)