Re: TAGi, CW, Wordy (bylo: Re: Male pytanko o WWW)

Autor: A. Cianciara 39-83 (alexc_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 15 May 1996 - 17:02:32 MET DST

Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_vena.telbank.pl) wrote:
: Grzegorz Staniak wrote:
: GS> tekstow uzywaja chi-writera. Sila przyzwyczajenia...
: ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Sam mam Pentium i dosyc czesto teksty pisze w Chi-Writerze.
Dlaczego, to proste, edytor ten znam doskonale, znam jego dobre i zle
strony, wiem kiedy i w jakich sytuacjach sie wiesza i co zrobyc
aby np. szybko wydrukowac sprawozdanie liczace 100 - 150 stron bez
niespodzianek. Poza tym wiele rzeczy juz raz zostalo napisane teraz trzeba
je tylko wyszukac i wkopiowac + drobna kosmetyka. Jest to naprawde wygodne.
Mam tez Worda 6.0 i AmiPro. W tym ostatnim pisalem swoja prace dyplomowa.
I o ile wczesniej wszystkich namawialem aby przejsc z tego "pzrestarzalego
ChiWritera na nowoczesnego Worda lub AmiPro", tak po tym jak w koncu
udalo mi sie wydrukowac moja prace (trwalo to okolo tygodnia na szybkiej
drukarce laserowej HP4M (czy podobnie) ) nieco zmienilem zdanie.

To co stare nie zawsze musi byc przestarzale, moze byc rowniez
w pewnych zadaniach w zupelnosci wystarczajace i sprawdzone.

Pozdrawiam
Alex

--
e-mail: alexc_at_geol.agh.edu.pl              University of Mining & Metallurgy
tel: (48 12) 17-38-93, fax: 33-10-71       Institute of Geophysics