Re: PC a siec

Autor: Jacek Kijewski (c55610jk_at_cs-boglab.elka.pg.gda.pl)
Data: Wed 15 May 1996 - 15:02:19 MET DST

On 14 May 1996 zylla_at_lodz1.p.lodz.pl wrote:
> Ale wracajc do glownego tematu - Ktos proponowal i chcial miec wspoldzielenie
> drukarek i dysku.
> Moj kolega ma nieszczescie miec tylko 386 DX iles: po zainstalowaniu
> Widows for Workgroups i w tym wspoldzielenia dyskow, drukowanie 1 strony
> na plujce HP600 trwa mniej wiecej 5 minut (zwykly tekst z Worda)
> albo 10 minut i wiecej dla rysunkow Corela.
> Wszystkim radze: Jak nie macie 486DX4 labo lepiej i do tego 8MB RAM
> to NIE INSTALUJCIE wspoldzielenia dyskow i drukarek.

 Chodzilo o wspolny dostep do Internetu, a dzielenie dyskow i drukarek
podalem jako dodatkowy plus mojego rozwiazania.
 Poza tym podobno ma to chodzic w szkole. Znam z firmy rozwiazania
drukarki sieciowej: STAR ZA250 + 5m centronicsa, tak, ze mozna podlaczyc
do kazdego z komputerow. I jest to jedno z lepszych rozwiazan (a na pewno
jest tanie i proste).

A poza tym mozna palka, mozna mascia, jak kto woli (Masc na szczury).

           "Kazda dostatecznie zaawansowana technologia
            niczym szczegolnym nie rozni sie od magii"

           Jacek Kijewski, c55610jk_at_smokie.elka.pg.gda.pl