Autor: Mariusz Studzinski (cecil_at_klio.umcs.lublin.pl)
Data: Wed 15 May 1996 - 14:11:22 MET DST
In article <319A37E4.EEE_at_magnum.lodz.pl> pbg_at_magnum.lodz.pl (Adam Lesien) writes:
>From: pbg_at_magnum.lodz.pl (Adam Lesien)
>Subject: Re: GUS PnP
>Date: 15 May 1996 13:06:04 +0200
>Dzieki za odpowiedz!
>Jeszcze dwa pytanka:
>> 3. Koszuje na razie _za drogo_ (wersja zwykla okolo 550zl a PRO 750zl)
>1. Czym sie rozni "wersja zwykla" od "PRO" ?
wersja zwykla od Pro rozni sie TYLKO tym, ze Pro ma wbudowane 0.5MB pamieci (
ktore mozna rozszerzyc do 8.5MB). Bardziej sie wiec oplaca kupic wersje
zwykla i dokupic np.2Megsy za 100zl niz placic 200 zl wiecej za 0.5MB
>2. Czy GUSy PnP sa kompatybilne ze starymi (w 100%) ?
Wlasciwie tak. Mowie 'wlasciwie' gdyz slyszalem, ze jedynej rzeczy ktorej
nie da sie odpalic na PnP w trybie zwyklego GUS-a to One Must Fall z Epic
Mega Games - podobno to wina sterownikow dzwiekowych stosowanych przez Epic)
Ale poza tym wszystko dziala jak nalezy a nawet lepiej (np. na Gus Classic
nie da sie uruchomic Gabriela Knight'a 2 w emulacji SB a na GUS PnP mozna to
zrobic bez problemu i gra tak samo jak SB Pro) Emulacja SB GUS_a PnP jest po
prostu bardziej sprzetowa (wbudowana w chip Interwave) niz programowa (
IWSBOS - to taki bardziej uaktywniacz niz emulator).
Mariusz Studzinski
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 12:43:58 MET DST