Re: Mentalnosc Kalego czyli Re: crack do rara

Autor: Marcin (art4_at_pdi.net)
Data: Wed 15 May 1996 - 00:56:13 MET DST

macias_at_phys.uni.torun.pl (Maciej Pilichowski) wrote:

>Hej,

> Moje 3 grosze. Jest mala roznica miedzy Mercedesem a softem. Merc zmienia
>fizycznie miejsce postoju, a po skopiowaniu dwoch sie moze ciszysz jednym.
>Ja tam tych co kopiuja nie zaliczam do zlodziei. Po prostu dlatego, ze tu
>sie tyle kranie /albo "kradnie"/ ze kradziez jest norma. A skoro norma...

>milego dnia zycze
>hej

>PS. Btw. jakie sa zyski z kupienia legala? Spokojne sumienie? Ciut malo.

To przykre co pieprzysz!
Gdyby ludzie nie kradli softu, automatycznie wiecej kopii by sie
sprzedawalo. Proporcjonalnie do tego spadlaby cena. Najprawdopodobniej
za oryginal placilbys tyle co dzis placisz piratowi. Tymczasem polskie
programy czesto musza byc w cenie zagranicznych...
Ale ty przeciez wiesz lepiej!

Marcin

Marcin Szumiela (Art4 Comp Group) [art4_at_pdi.net]
 MEMBER OF THE INTERNATIONAL PROGRAMMERS GUILD
        http://www.pdi.net/~art4