Re: Cyrix 686

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Tue 14 May 1996 - 17:54:23 MET DST

Andrzej Karpinski napisal (-a) :

> tak przy okazji, czy macie moze w sprzedazy plyty asusa sp4 z gniazdkiem
> na vre?
Nie, nie mamy i prawde mowiac nie przypominam sobie zebysmy kiedykolwiek
dostali jakas plyte od ASUSa z wlutowanym gniazdem VRM. Pamietam, ze kiedys
z Wojtkiem strasznie sie na to wkurzylismy i wyslalismy do technicznych w
ASUSie pare pytanek dotyczacych VRMa. Napisali wtedy, ze do P55C to jeszcze
bardzo daleko i tak w ogole to nic jeszcze konkretnego nie wiadomo co do
zasilania przyszlych procesorow a VRMa nigdy nie beda montowac bo jest drogi
a oni za jakis czas beda montowac dodatkowy regulator napiecia dla P55C.
Tak tez w tej chwili robia wiec nie klamali te pare miesiecy temu (najnowsze
plyty ASUSa maja miejsce pod dodatkowy regulator napiecia a ich najnowsza
plyta dual Pentium na Tritonie II ma juz nawet zamontowane dwa regulatory,
ten drugi jak napisali dla P55C).
> bo cos mi sie zdaje, ze za jakis czas moze wyjsc taki problem, jak
> z plytami 486 bez regulatora 5v... podobno nowe kosci maja miec inne
> napiecie,
Pewntium 180 i 200 beda jeszcze na 3.3V (na poczatku na 3.6V) ale o tym
przekonasz sie sam za jakis miesiac.
> a juz napewno obiecywany pentiumplus.
ten prawie napewno bedzie na 2.5V ale zanim sie o tym przekonamy to minie
jeszcze przynajmniej pol roku (jest zapowiadany na Q1'97)
> karpio

Piotrek
piotrs_at_tch.waw.pl