Re: Cyrix 686

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 13 May 1996 - 20:31:17 MET DST

>Wiem, ze duzo a nawet o wiele za duzo jak na jego mozliwosci (w tej cenie
>mozna u nas kupic procesor Pentium Pro 180 MHz) ale jest to w koncu
>najszybszy procesor dla 16-bitowych systemikow i programikow dla nich.
>Ciekawe ile bedzie kosztowal Pentium 200 MHz ktory pojawi sie juz niedlugo.

tak przy okazji, czy macie moze w sprzedazy plyty asusa sp4 z gniazdkiem
na vre? bo cos mi sie zdaje, ze za jakis czas moze wyjsc taki problem, jak
z plytami 486 bez regulatora 5v... podobno nowe kosci maja miec inne
napiecie, a juz napewno obiecywany pentiumplus.
karpio

ps. ceny asuskow, procesorow i pamieci ladnie polecialy w dol. dyski
caviara 2g i 2.5g tez zaczynaja byc w rozsadnych cenach (ponizej 10mln).
btw. czy ktos wie, gdzie mozna kupic procesory 486dx2/66 5v intela w cenie
do 800tys/sztuke (z VAT) - interesuje mnie kupno powiedzmy 100-200 sztuk a
nie pojedynczych ukladow. najchetniej widzialbym wersje od razu z
radiatorem. niestety zapotrzebowanie na takie kostki jest nadal duze, a sa
praktycznie nie do zdobycia i wlasnie sie nam w magazynie koncza...