Re: WIN95 a DOS

Autor: Tomasz Piotrowski (piotrtom_at_alpha.ok.ae.wroc.pl)
Data: Tue 14 May 1996 - 16:06:24 MET DST

On Tue, 14 May 1996, Eryk Zmurkiewicz wrote:

> Czesc wszystkim !
>
> Mam taki dziwny (??) problemik zwiazany z Win95:
           ^^^^^^^
> -gdy uruchamaiam aplikacje dosowskie obraz na ekranie monitora
> przesowa sie gdzies o 2 cm
> Wiem ze pod dosem istnial program do centrowania obrazu jezeli ktos mialby
> jakies informacje na jego temat lub spotkal sie z powyzszymi problemem
> to prosze o odpowiedz
>
> eryk_at_lab.twins.pk.edu.pl

1.Problem wcale nie jest dziwny, jest typowy i to nie tylko pod W95
ale i pod starym W3.x
2.Jak nie masz dobrego monitora i karty graficznej, ktore zapamietuja rozne
tryby wyswietlania to niewiele zdzialas
3.Programy sa, ale do kazdej karty inny
4.Napisz chociaz co masz za sprzet to moze cos sie znajdzie
Tomek