Re: TV-Sat Crack

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Tue 14 May 1996 - 16:48:47 MET DST

On Tue, 14 May 1996 00:16:28 +0200 __Slawek Duchnowski wrote:

>Well nie wiem jak jest z ta teminologia u Cibie ale "hackerz" i "legalnie"
>to wyrazy ktore mi sie jakos nie mie nie wspolgraja.
>Jesli jest to legalne to robia to programisci slowo hackers oznacza
>ze tak nie jest.

Jest pewna subtelna roznica miedzy terminologia gazety wyborczej
a terminologia srodowisk w ktorych ta terminolgia powstaje.
Od czlowieka ktory tak czesto wypowiada sie na liscie PECET
moznaby chyba oczekiwac raczej poslugiwania sie ta wlasciwa,
bo dosc juz krzywdy zrobili Bogu ducha winnym hackerom niedouczeni
pismacy, zeby jeszcze osoby ze srodowiska (hmmmm) mialy przykladac
do tego reke.
   Zas merytorycznie: fakt ze prawdziwy cracker musi byc najpierw
hackerem, ale bynajmniej nie kazdy (DALEKO NIE KAZDY) hacker jest
crackerem.

Grego

P.S. Znow wraca temat poczytania NAJPIERW a wypowiadania sie POTEM.
     jezeli sie zrobi to _najpierw_, to _potem_ juz mozna zrezygnowac
     z poprzedzania wypowiedzi slowkiem _Well_
:->