WWW server pod OS/2 [Bylo: Win versus WARP]

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Tue 14 May 1996 - 16:38:09 MET DST

On Tue, 14 May 1996 00:17:13 +0200 Grzegorz Szyszlo wrote:

>tak przy okazji. czy ktos wie gdzie moge zdobyc www server pod os/2 ?

tam gdzie zawsze tzn. hobbes, cdrom.com, leo.org.
kilka miesiecy temu troche pobawilesm sie www-serverami:
3ma portingami ze swiata unix tzn. NCSA httpd, CERN httpd i Apache
oraz jednym natywnym tzn. GoServe.
Zatrzymalem sie ostatecznie na Apache'u ktory uznalem za najlepszy
z tych unixopochodnych, poniewaz zalezalo mi na latwym przenoszeniu
moich CGI na Linux'a. Gdybym natomiast mial nie brac pod uwage innego
srodowiska - wybralbym GoServe: szybki wrecz NIEWIARYGODNIE, w czasie
kiedy moj "Experimental WEB Server" hulal/ pod GoServe dostalem
dziesiatki maili z pytaniem co tez za linie mam w domu ze tak krotki
jest czas odpowiedzi. Pozatym WEB-aplikacje interaktywne pisze sie
dla GoServe o wiele latwiej i szybciej, niz dla tych pozostalych.

Grego