Jakies dobre slowniki...?

Autor: Wojciech Potaczek (potaczek_at_rexio.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 14 May 1996 - 11:34:39 MET DST

Czy znacie moze jakies b. dobre slowniki angielsko-angielskie ?
(Tzn takie, ktore przydadza sie studentowi anglistyki)
Bardzo prosze o informacje oraz opinie.

Interesuja mnie zarowno slowniki, ktore mozna sciagnac z sieci (a sa takie ?)
jak i te (a moze nawet przedewszystkim te) ktore mozna kupic.

W jakich wersjach sie ukazaly (dysk, CD)?

...A moze wiecie cos o sl. niem.- niem. OR ang.- niem. ?
Z gory dziekuje.

--
                                                Wojtek
                                     potaczek_at_rexio.uci.agh.edu.pl