Re: Podkrecanie Am5x86

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 13 May 1996 - 20:24:37 MET DST

>: zalezy... poza tym ja mam w swoim asusku herculesa vlb na tsengu i
>: kontroler vlb na plycie. nie musze mowic, co to oznacza ;)
>:
>: NIECH ZYJE PCI I INNE NIEPRZEMYSLANE CUDA, KTORE ZACZYNA SIE LATAC DOPIERO
>: PO WPROWADZENIU DO MASOWEJ PRODUKCJI. BO CZY 30MLN UZYTKOWNIKOW MOZE
>
>Akurat w tym kontekscie, to vlb byla nieprzemyslana i latana, a PCI - no coz
>- czas na przemyslenie byl solidny.

tak, tylko czy rozsadny producent ustala standard, ktory juz w momencie
projektowania jest lekko za ciasny? poza tym juz kiedys o tym pisalem -
wiele rzeczy jest totalnie nieprzemyslanych, zeby nie powiedziec glupich.
nie wiem, czy jest sens po raz kolejny teoretyzowac na ten temat, bo rynek
przyjal pci i i tak niczego nie zmienijmy, jednak jestem w stanie wykazac
w wielu punktach wyzszosc vlb nad pci.
karpio