Re: 486 SX 33 CPU index z Sysinfo

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 13 May 1996 - 20:22:21 MET DST

>Mam mala prosbke, czy posiadacze 486 SX 33 moga napisac jaki CPU index
>wg Sysinfo z NU posiadaja ich komputery. U mojego kolesia wynosi 16,9 !!!
>To moj 386 DX 40 ma 40,9 ! W pierwszej chwili myslalem, ze ma wylaczone
>Turbo, ale nie. Pewnie ma walniety CPU.

powinien miec ok. 75. Najprawdopodobniej kumpel ma wylaczony cache, albo
wylaczone turbo (co czesto jest w 486 jednoznaczne - zamiast zmniejszac
czestotliwosc wylacza sie cache i na jedno wychodzi...). Byc moze
ustawiliscie tez zla czestotliwosc taktowania (np. 16 czy 20 MHz) ale i tak
wtedy wyniki powinny byc wyzsze niz wspomniane 16.9. Procesor jest
najprawdopodobniej dobry, bo bylaby to doprawdy bardzo dziwna usterka...
karpio