Re: ODP: TV-Sat Crack

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 13 May 1996 - 18:54:59 MET DST

Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl) wrote:
: On Mon, 13 May 1996, Andrzej Przygodzki wrote:
: > Morderstwa, gwalty tez sa zabronione a jednak ludzie ich dokonuja.
: > A przy w/w to spiracenie karty do odbioru SKY to raczej male piwo.
: > A tak przy okazji to jesli nie my to ktos inny to spiraci.
: > Gadaniem swiata nie uzdrowisz.
:
: Ja bardzo przepraszam, prosze kolezenstwa, ale czy ja nadal jestem na
: liscie pecet? Bo tak jakbym stracil orientacje...

Jestes jestes. Oni po prostu dyskutuja o takiej przystawce do peceta,
sluzacej do odbioru TVSAT.

J.