Re: 486 SX 33 CPU index z Sysinfo

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_vena.telbank.pl)
Data: Tue 14 May 1996 - 00:32:22 MET DST

Wojciech Galazka wrote:

> Ma pewnie wylaczony cache zewnetrzny (i/lub wewnetrzny)
> czy to Optimus ? :-)

Zgodnie z opisem w samym SI 8.0 486 DX-33 powinien miec 71.2.
Zdaje sie, ze SX tak samo. Nie mam akurat takiego pod reka, ale sprawdzilem
na 486DX25 - wyszlo 53,9 a bez turbo 23,5 . Co ciekawsze, ustawienia
cache w Biosie nie maja zadnego wplywu na wynik SI - przynajmniej w tym
egzemplarzu, o ktorym mowie. Wynik 16,9 wyglada mi jednak na prace bez
turbo - na 8 lub 10 MHz. Proponuje sprawdzic:

1. czy lampka Turbo nie jest przypadkiem podlaczona zamiast Power :-)
2. jakie jest ustawienie szybkosci bootowania w setupie (high czy low)
3. Czy przypadkiem nie pomoze kombinacja klawiszy Ctrl-Alt-H lub
Ctrl-Alt-szary_plus (wyprobuj przy obu polozeniach przycisku Turbo)
- widzialem juz dziwolagi, w ktorych dawalo sie przelaczac szybkosc z
klawiatury, a lampka Turbo stale sie palila !

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_vena.telbank.pl