Re: Partycjonowanie w 'locie'?

Autor: M.R.H. (emerha_at_uoo.univ.szczecin.pl)
Data: Sat 11 May 1996 - 17:06:40 MET DST

> Wlasnie to mowilem (moze innymi slowami) Oczywiscie ze idealem bylby
> program ktory:
> - robi defragmentacje,
> - zmniejsza albo zwieksza partycje
> - laczy albo rozdziela partycje,
> - zmienia ich przyporzadkowanie logiczne i np. typ: BIG-DOS <--> UNIX
> I to wszystko bez utraty zapisanych plikow. Moze Partition Magician ?

> Czy presz to zrobi ? prosze o powazna odpowiedz bez zadnych zaowalowan.
> Sadze, ze jak sie partycja zwolni (dane przerzucone recznie na inna
> partycje) to ja mozna skasowac i jeszcze raz zalozyc FDISKiem.
> [...]

presz pozwala na zmiane wielkosci klastrow, oczywiscie kasujac dane na
partycji. Wczesniej nalezy ja zbackupowac. No i samego presza odpala
sie z dyskietki. Ale ma on zalete - nawet jak bedzie 'zwiecha' podczas
zmieniania rozmiaru partycji - to po ponownym uruchomieniu z TEJ
dyskietki presz'a, zacznie on kontynuowac prace, dane nie sa
stracone.... szczegoly w instrukcji. Jest on ponadto free :))))

--
***  IRC : nathan                           | Michal R. Hoffmann ***
***  Internet : misiek_at_uoo.univ.szczecin.pl | PO Box 41          ***