Re: Co to jest CPU Doubler ???

Autor: M.R.H. (emerha_at_uoo.univ.szczecin.pl)
Data: Sat 11 May 1996 - 16:26:37 MET DST

> najpierw byly HD dublery. i dzialaly. (choc byly i klopoty)
> potem pojawily sie RAM dublery. na MACach byly niezle,
> pod win wyglada na zwykle robienie klientow w konia
> teraz kolej na CPU dubler
> ok
> czekam na mouse dubler (zdubluje sobie i sprzedam bo na co mi dwie)
>
> Grego
>
> /------------------------------------------------------------------
> Gregorio Kus Grego_at_RMnet.it Grego_at_cyberspace.org

onegdaj mialem i keyboard doubler ;-) Czyli 2 klawiatury przylaczane na
przemian (w zaleznosci od tego czy pracowalem ja czy kumpel...) A tak
serio, to ponoc byla ktoras wersja RAM-Dbl, ktora pomagala... ale nie
przez pakowanie pamieci, a w windowz jakos wspomagala stosy (i dzieki
temu nie wypisywal 'out of memory' przy wskazaniach, ze jest jeszcze z
5MB wirtualnej).

--
***  IRC : nathan                           | Michal R. Hoffmann ***
***  Internet : misiek_at_uoo.univ.szczecin.pl | PO Box 41          ***