Re: Co to jest CPU Doubler ???

Autor: TOM
Data: Wed 01 May 1996 - 11:22:29 MET DST

Grego_at_RMnet.IT (Gregorio Kus) wrote:

>najpierw byly HD dublery. i dzialaly. (choc byly i klopoty)
>potem pojawily sie RAM dublery. na MACach byly niezle,
>pod win wyglada na zwykle robienie klientow w konia
>teraz kolej na CPU dubler
>ok
>czekam na mouse dubler (zdubluje sobie i sprzedam bo na co mi dwie)

Najpierw pragne PRZEPROSIC za moje niegdysiejsze dywagacje(typu
MAFIA.)

RAM DOUBLERY sa nic nie wartym gniotem.
EDO RAM - to nic nie jest warte(zrobilem pare testow ...)
Widzialem programy zamieniajace 386 w 486.
Widzialem czlowieka wsadzajacego karte sieciowa we wlaczony
komputer(PLUG AND PLAY)
Rozmawialem (HotLine) z facetem odnosnie braku dzwieku w karcie AUDIO,
wypytalem o wszystko co moglem, po kilkunastu min. facet zapytal
"jakie kolumny dokupic??"
Widzialem kasowanie POUFNYCH danych przes F8 w NC.
Widzialem ZLE DZIALAJACE instalacje UNIX`a
Widzialem ZLE DZIALAJACE instalacje WIN95
Widzialem ....
Widzialem reklame MODEMOW RPI !!!
(RPI jako ZALETA !!!).
Widzialem procesor P100 dzialajacy na 75 M !!

WNIOSEK ???

Ja sie BOJE tego co nasz czeka w dobie nadchodzacej informatyzacji.
W dobie TANICH towarow z .....
W dobie .....

Jakos trzeba pomagac ludziom.
Sprawnosc dzialania systemu X w 80% ZALEZY OD UZYTKOWNIKA.
Rady typu ZAMIEN X NA Y powoduja ze znikna problemy z X
a pojawia sie (nowe, lepsze) z Y.

CDN.

Tomasz JASINSKI.