Re: OS/2 a WIN95 a Linux

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Sat 11 May 1996 - 08:12:36 MET DST

: 2. Pierwsze godziny uzytkowania
>Czy aby po kilku godzinach pracy nie zawczasnie na wnioski.

Jesli facet pisze ze sa to pierwsze wrazenia to ma prawo napisac co chce.

>Intuicje to ma kazdy inna, wiec mozna przyjac, ze kryterium intuicyjnosci
>nie jest obiektywne. Powinienes dodac, ze sa to twoje subiektywe wnioski.

Poniewaz nikt (chyba) nie zrobil badan statystycznych na duzej grupce
przecietnych ludzi co w instalacji OS2 vs W95 uwazaja za intuicyjne
a co nie jego zdanie jest tyle samo warte co twoje. Ja w kazdym razie
przyjmuje je do wiadomosci jako jedna z zaslyszanych opinii.

>Bawia mie oceny programow, sprzetu itp., w ktorych uzywa sie takich okreslen
>jak (cytat z glowy z oceny jakiegos firmowego pentka w PC Word):
>".. komputer pracuje bardzo szybko ..", ".. plyta glown wspolpracuje
>z kontrolerem SCSI spiewajaco .." i dalej w tym stylu, ktore to oceny
>z zetelnoscia maja malo co wspolnego.

Nie mozna takiej ocenie zarzucic braku rzetelnosci (chyba to ortograficznie
napisalem) ale brak precyzji. Jesliby sie czepiac recenzji z czasopism
to mnie irytuja okreslenia "doskonala drukarka", "doskonaly zestaw" itp.
W recenzji oczywiscie jest napisane, ze to urzadzenie ma jakies wady,
ale to autora nie sklania do pomyslenia, ze naduzyl slowa doskonaly.
Moze wiecej skromnosci i napisac "wspanialy" "bardzo dobry", "znakomity",
"swietny", "bardzo bobry", "elegancki" itp itd.
PS Tak mi sie wydaje, ze wiekszosc ludzi na tej liscie
    jest mocno przewrazliwiona, pieni sie o byle co, ............
    nie bede dalej pisal bo sie poobrazaja.

rjz

kloczek

"Ludzie nie maja problemow, tylko sobie sami je stwarzaja"
Tomasz K/loczko, student, PG FTiMS | e-mail : kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl