Re: Jaki CD ROM....

Autor: Slawomir Mateuszczyk (SLAW_at_gazeta.pl)
Data: Thu 09 May 1996 - 17:51:22 MET DST

> Doradzcie mi, najlepiej jeszcze dzisaj :
>
> 1.) AZTECH x 4 Speed ATAPI 220.00
> 2.) Toshiba x 4 Speed 240.00
> 3.) Hitachi x 4 Speed 170.00
> 4.) Toshiba x 6 Speed 450.00
> 5.) AZTECH x 6 Speed z wbudowanym play'em 270.00

Poprawka: Toshiba 6x okolo 320,- PLN (ktos pisal o klopotach z driverami
- u mnie Toshiba chodzila na kilku roznych driverach - najdluzej na
driverach od Mitsumi bo takiego CDROM-a mialem poprzednio i nie chcialo
mi sie przeinstalowywac driverow. Dobrze napisany driver powinien
obsluzyc kazdego przyzwoitego CDROM-a)

Hitachi stanowczo odradzam. Sa problemy w Win95 i w Win NT - niby dziala,
ale wchodze np. do katalogu z wersja instalacyjna Win NT gdzie powinno
byc ok 1900 plikow a Hitachi pokazuje ze jest tylko okolo 80 plikow.
Sprawdzone w kilku egzemplarzach Hitachi, na roznych komputerach.
W Win95 pomaga zainstalowanie DOS-owego MSCDEX-a zamiast standardowego
z Win95 - natomiast w NT niestety nie wiem co zrobic.

 Slawomir Mateuszczyk            E-mail: S.Mateuszczyk_at_gazeta.pl
 Network Administrator           http://www.riviera.pw.edu.pl/~smateusz
 Maile z polskimi literami zakodowanymi w MIME/ISO-8859-2 mile widziane.