Re: Jaki CD ROM....

Autor: Konrad Wnek (konrad_at_argo.hist.uj.edu.pl)
Data: Wed 08 May 1996 - 16:39:51 MET DST

Glowna Ksiegarnia Naukowa wrote:

> Czesc!
>
> Moi drodzy zamierzam kupic CD-ROM.
> Mam rozne mozliwosci, ale sie nie znam az tak dobrze.
> Doradzcie mi, najlepiej jeszcze dzisaj :
>
> 1.) AZTECH x 4 Speed ATAPI 220.00
> 2.) Toshiba x 4 Speed 240.00
> 3.) Hitachi x 4 Speed 170.00
> 4.) Toshiba x 6 Speed 450.00
> 5.) AZTECH x 6 Speed z wbudowanym play'em 270.00
>
> Czy warto kupic ktorys z tych napedow? A ktorego unikac!!!!.
>
> Dorota T. GKN-Krakow
Hej,

To zalezy do czego ten cd-rom ma sluzyc, chociaz chyba z kontrolerem scsi bylby najlepszy. Jesli to sluzyc
jedynie do ogladania plytek to wystarczy jakis zwykly atapi ale juz nie oplaca sie mniej niz 6x. Ta Toshiba
wyglada na interesujaca ja sam mam cos malo firmowego i dziala nawet calkiem calkiem. A jeszcze jedno powinien
miec multisession takie cos co pozwala na odczyt wielokrotnie dogrywanej plyty ale to juz zalezy do tego co
sie chce robic. Nie wiem jaka jest dokladnie roznica pomiedzy aztech a toshiba trzeba siegnac po instrukcje do
obydwu i porownac.
A tak z innej beczki to pozdrawiam cala GKN i dziekuje za mozliwosc szperania w waszej bazie danych.

--
Konrad Wnek
Institute of History