Re: Win95 a polskie czcionki

Autor: Krzysztof Cynarski ($KCYNARSKI_at_akson.irio.wsi.zgora.pl)
Data: Wed 08 May 1996 - 14:20:06 MET DST

> Sytuacja jest taka, ze w plikach czcionek brak jest definicji polskich
> znakow. Jedyna rada jaka widze to doinstalowac czcionki (jesli
> czcionka TrueType to rozszerzenie *.ttf) z polskich wersji tych
> programow lub z polsiej wersji Win95 (nie wiem jak jest w Win95 ale w

Nie, nie ,nie.. Jak podejrzewam polskie czcionki sa juz
zainstalowane, ale problem jest w tym ze programy pod win95 maja w
oknie FONTS dodatkowy "COMBO-BOX" z wyborem wersji jezykowej. Np w
oknie wyswietlania fontow jest tylko ARIAL a po wybraniu opcji jezyka
polskiego czytany jest tak na prawde ARIAL CE. Chyba.
 _/_/_/ KRZYSZTOF CYNARSKI on IRC -> chris96
 _/_/_/ E-Mail: cynarski_at_dendrit.irio.wsi.zgora.pl
 _/_/_/ or: $KCYNARSKI_at_akson.irio.wsi.zgora.pl