Re: GPF - Help!!!

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 08 May 1996 - 12:08:13 MET DST

Dobieslaw Wroblewski (wrobldob_at_infoserv.ii.uj.edu.pl) wrote:
: Wczoraj wieczorem Word spowodowal mi zrecznie maly GPFik
: w module dcSLDr.drv (Nic dziwnego, plik z TAKA nazwa musi
: sie klocic z moim prawicowym komputerem). GPF jest generowany
: regularnie, gdy edytuje naglowek strony i probuje myszka
: zaznaczyc cokolwiek. Dawniej tego nie bylo, ostatnio sprawilem
: sobie mysz Logitecha 'pilot'.
: Ale w obszernej dokumentacji Logitech do zadnego SLD sie
: nie przyznaje. Czy ktos wie, od czego to moze byc sterownik
: i jak to badziewie usunac?

Uruchamiasz poczciwego NC (moze byc VC czy DN), najezdzasz na ten plik,
naciskasz F3 i szukasz jakiegos ludzkiego napisu. A noz bedzie zapisane
co to i kto stworzyl. SLD? Serial Logitech Driver?

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |