Re: kontroler ISA -- EIDE

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_hq.pm.waw.pl)
Data: Tue 07 May 1996 - 17:48:51 MET DST

Grzegorz Mielcarek (GREG_at_chicken-et1.iie.wsi.zgora.pl) wrote:

: Ja w tym PC mam zwykly kontroler i widoczne jest tylko 309MB. Zadne
: drivery softwarowe mnie urzadzaja, bo to ma chodzic na Linuxie.

To nic nie jest. Zrob sobie na poczatku dysku partycje na /boot [ze 2MB],
i w niej umieszczaj kernel. Reszty dos nie musi widziec, wazne ze linux
zobaczy.

--
Greetings,
                                                KHC