Re: kontroler ISA -- EIDE

Autor: Adam Hernik (adamghernik_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Wed 08 May 1996 - 00:31:31 MET DST

>Ja w tym PC mam zwykly kontroler i widoczne jest tylko 309MB. Zadne
>drivery softwarowe mnie urzadzaja, bo to ma chodzic na Linuxie.?
>
>G.
Gdzies wczytalem, ze Linux olewa BIOS calowicie przy obsludze dysku.
A ze moj Instytut skompi pieniedzy na komuter to postawilem hosta
na starym 486DX/40 ze starym BIOS'em (bez LBA), dyskiem 850 ktory
jest widziany w calosci. Trzeba tylko odpowiednio skonfigurowac LILO.
Opisane jet to w ktoryms HOWTO.

Adas.