Re: Pytanie o doswiaczenia z Triones Bus Master Driver for Intel 82430 FX/HX rev. 3.2

Autor: Tomasz Piotrowski (piotrtom_at_alpha.ok.ae.wroc.pl)
Data: Mon 06 May 1996 - 19:37:34 MET DST

On Sun, 5 May 1996, Mariusz Szymanski wrote:

> Czy ktos z szanownych PC'towcow ma doswiadczenia (i chcialby sie nimi
> podzielic) z Triones Bus Master Driver rev. 3.2 for Intel 82430 FX/HX
> chipset- szczegolnie w srodowisku WIN95?
>
> Wyglada na to, ze jestem (nie)szczesliwym posiadaczem AMI WIN-BIOS'u na plycie
> IB-Pentium P5I437P3/IO Triton (flash bios).
> W zwiazku z tym mam 2 pytania:
> - czy jest sens wymienic go na jakis inny, ewentualnie na jaki,
> - jakie jest dzialanie opcji: PCI VGA Palette Snooping (domyslnie - disabled).
>
> Serdeczne pozdrowienia - Mariusz

Mam inna plyte, ale chipset ten sam , i driver w wersji 3.1. Biosa mialem
tegoz samego.
Ad.1 Wymienilem na biosa MR i jestem zadowolony
Ad.2.W MR biosie tej opcji nie ma wiec nie ma i problemu, a do czego
to sluzy to nie wiem
Ad. Moje doswiadczenia z driverami- dla dos i win 95 nie widzialem
specjalnej poprawy , dla win 311 tak.

BTW. Ktos na tej liscie prosil mnie o wyniki testow wlasnie z
driverami busmaster i bez. Kto? (Moglbym sciagnac archiwum listy,
ale ostatnio nie bywam na uczelni i wysylam poczte z pracy
modem chyba 9600...)
Ja ten ktos sie odezwie to mu wysle.
Tomek