Re: Quantum Fireball 1.3 GB

Autor: Dobieslaw Wroblewski (wrobldob_at_infoserv.ii.uj.edu.pl)
Data: Mon 06 May 1996 - 15:12:13 MET DST

Tomasz Jarnot (jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl) wrote:
: Niedawno podlaczylem do swojego komputera dysk twardy Quantum Firebal 1.3
: GB i tradycyjnie go przetestowalem... Szczerze mowiac spodziewalem sie
: dobrych wynikow ale te ktore otrzymalem przeszly moje najsmielsze
: oczekiwania...

A czy moze zna ktos firme lub, ze tak powiem osobe prywatna,
ktora wymienilaby mi mojego polrocznego Connera 1.3 (CFS)
na takie Quantum za doplata nizsza niz powiedzmy 1 mln.?

Bylbym wdzieczny za informacje.

DW (wrobldob_at_ii.uj.edu.pl)