Re: Aztech 4x

Autor: Dobieslaw Wroblewski (wrobldob_at_infoserv.ii.uj.edu.pl)
Data: Mon 06 May 1996 - 15:06:51 MET DST

sc_at_iarrisc.iar.wat.waw.pl wrote:
: Hi,
: wlasnie mam problem: zamontowalem do starego komputera
: Sprawdzilem wszystkie kombinacje zworek. W CONFIG.SYS
: jest SGICED.SYS /D:nazwa, i odpowiada tak:
: "No drives found, aborting installation."

Tez mi nie chcial pojsc jako 'slave', gdy kombinowalem ze zworkami.
Zworke w koncu zdjalem i wrzucilem do pudelka po komputerze.
Teraz chodzi, raczej bez problemow, niestety jednak nie mam
dostepu do jakiejkolwiek dokumentacji do tegoz napedu.

(wrobldob_at_ii.uj.edu.pl)