Re: Problemy z ZOOM VFP 14.4 VOICE (ostrzezenie)

Autor: Slawomir Bialek (civic_at_silter.silesia.ternet.pl)
Data: Sun 05 May 1996 - 14:28:57 MET DST

Krzysztof Nowacki (knowacki_at_sun2.atr.bydgoszcz.pl) wrote:
: Mam klopot z moim modemem, a wlasciwie z seria (trzech) modemow - wewnetrzny ZOOM VFP 14.4 z
: VOICEM!
: Problem pojawia sie, gdy aparat telefoniczny jest podlaczony (wg instrukcji) przez gniazdko w
: modemie.
Spoko, spoko. Nie ty jeden. Rowniez jestem (nie)szczesliwym posiadaczem
Zooma 14.400 Voice, i tez takie numery robi. Takze sprawdzalem u dwoch roznych
zrodel. Nie przystosowali go do polskich warunkow, czy co?
Ale Zoom i tak nie odcinal telefonu, wiec podlaczenie tel. bezprosrednio do
gniazdka, nie przez modem, nie prawie robi roznicy.

--
Slawomir CIVIC Bialek <civic_at_silesia.ternet.pl>