Re: Male pytanko o WWW

Autor: Piotr Pekala (ppekala_at_phys.amu.edu.pl)
Data: Sat 04 May 1996 - 21:12:36 MET DST

On 2 May 1996, Radoslaw Poplawski wrote:

> [...]
> 1. Juz przy instalacji warpa mialem problemy z myszka PS/2. Ustawiala
> sie w tzw. tryb auto-dynamiczny i za cholere nie moglem jej
> przestawic.
> 2. Po przebrnieciu przez ta kopanine dyskietek (oczywiscie nie dalo
> sie tego przegrac na HDD) zmienilem cos w setupie i program zaczal sie
> instalowac na nowo od 7 czy 8 dyskietki.
> 3. Po zainstalowaniu (a trwalo to, trwalo) system zawsze bootowal sie
> w warpie. Kliknalem jakas ikonke w podpisem dos i... odtad system
                      ^^^^^^^^^^^^
No jesli w podobny sposob wygladala cala instalacja, to sie nie dziwie, ze
efekty byly j.w.

> zawsze bootowal sie w dosie. Szukalem jakiegos pliku w katalogu os-a,
bootos2
> aby go jakos odpalic, ale nic z tego. Na szczescie nie mialem
> problemow z jego skasowaniem.
>
> Drugi raz mi sie nie chcialo instalowac z dyskietek. Dodam jeszcze,
> ze to byl oryginalny warp angielski z pelnym bonuspakiem, internetem,
> itp. itp.

mam taki sam. Zanim sie oduczylem windowsow trwalo kilka tygodni. Okazalo
sie, ze mialem same zle nawyki ...

> Wyglada to na calkiem stara publikacje.

Bo OS/2 to jest system, ktory DZIALA i nie trzeba gruntownie zmieniac
dokumentacji przy kazdej nowej wersji (jak w przypadku win..)

> Jezeli uzytkownik chce miec system, do ktorego bez problemow znajdzie
> dobre oprogramowanie w kazdym gatunku, nie chce miec problemow z
> driverami i w razie czego liczyc na pomoc innych, to chwilowo nie
> znajdzie niczego lepszego niz win. To tak jak z polonezami, jesli
           ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
jesli chodzi o gusta - nie dyskutuje, jesli o fakty - zalezy do czego
potrzebuje system. Jesli do pisania tekstow i poczty elektronicznej - ok
moze byc windoze. Ale pod warukniem, ze teksty nie sa za duze a z poczty
nie korzysta sie rownoczesnie z obrobka tekstu ;)

Poza tym duzo zalezy od sprzetu. Na markowym (HP, Compaq, Tulip, etc)
sypie sie rzadziej, ale na 'skladakach' - szkoda gadac

> ktos nie jezdzi na granicy ryzyka i chce miec bezproblemowy serwis
> (nawet sam naprawic), to sobie kupi poloneza, chocby i tysiace
> fachowcow mowilo mu, ze to grat. A ze sie faktycznie moze czesciej
> psuc...

juz mowilem, zalezy czy sie potrzebuje narzedzie do pracy, czy do czegos
innego..

                                                         Piotr Pekala
Institute of Acoustics Adam Mickiewicz University, Poznan, Poland
e-mail : ppekala_at_phys.amu.edu.pl, http://phys.amu.edu.pl/~ppekala
pgp finger : ppekala_at_rainbow.ia.amu.edu.pl