Re: Propozycja: BOJKOT gieldy warszawskiej

Autor: Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl)
Data: Tue 30 Apr 1996 - 22:59:38 MET DST

    Adam> moze mnie tu zlinczuja ale powiem po tym cos sei
    Adam> dowiedzialem od gieldziazy oczywiscie na grunice prywatnym
    Adam> wunika jedno

    Adam> ONI NAPRAWDE NIE WIEDZA CO SPRZEDAJA !!!! co ich oczywiscei
    Adam> nie tlumaczy

  Bzdura. Wiedza doskonale. I w moim przypadku, i w innych tu
opisywanych, wiedzieli dobrze.

    Adam> idz do tego gostka oddaj mu plytke powiedz ze nei mam cache
    Adam> .. (jak by nic nie dalo napsiz do mnie na prywatny adres
    Adam> .. )

  Oddalem i sprawe zalatwilem (a bylo to juz dosc dawno). Tyle, ze:

1. zostalem oszukany
2. stracilem sporo czasu i nerwow
3. czlowiek ktory mi wcisnal takie cos sprzedaje to smialo nadal i
   zarabia na tym pieniadze

  Mowcie co chcecie, ja uwazam ze to nie jest w porzadku.

jwr
Jan Rychter
jwr_at_icm.edu.pl