Re: Partycjonowanie w 'locie'?

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Wed 01 May 1996 - 09:22:26 MET DST

>to elementarne Watsonie

>jak juz sie pisze "to elementarne" to trzeba byc naprawde pewnym tego
>co sie pisze.

- Jesli sie wyrazilem niejasno to przepraszam, ale prosze o bardziej
  edukacyjna a mniej polemiczna wypowiedz na temat dzialania tych
  programow.
- Na razie wiemy ze Partition Magician robi cuda.
  Z tego czego nie jestem pewien to tylko jak dziala presz112
  (Byc moze go wlaczylem na chwile ale mnie zniechecil i nic nim nie robilem)

rjz