Re: Male pytanko o WWW

Autor: Radoslaw Poplawski (req_at_mikrozet.wroc.pl)
Data: Tue 30 Apr 1996 - 20:10:23 MET DST

> To najczesciej zadawane pytanie (na szczescie nie na PECETcie)
>Ogrom klopotow ze zmuszeniem netszkapy do pracy pod windoze
>kaze mi z czystym sumieniem polecic Ci (dla zdrowia Twoich nerwow)
>WARPa - wszystko zalatwi Ci sie samo.

Niektorym to wszystko co jest napisane pod win95 sprawia trudnosci :). A w
ogole - nie ma jak to polecic poczatkujacemu warpa... niech sie biedak meczy.

Zamiast Trumpeta polecam QWinsock z Quarterdeck InternetSuite - prawdziwy
connect&play. Nawet nie trzeba pisac skryptow, wystarczy raz zalogowac sie
manualnie, on to zapamieta i nastepne logowania juz pelne auto.
z Netscape i mailerami hula, az milo - wystarczy w mailerze (eudora) dac
check mail, a on automatycznie zadzwoni, zaloguje, wysle, sciagnie i odlozy
sluchawke. No i ma bardzo ladny SetupWizard.
Doszlo do tego, ze zrezygnowalem z win95, bo mi zainstalowalem go sobie na
win3 i nie chce reinstalowac, bo pieknie chodzi.

PS. Q-IntSuit ma pewna mala wade - jest komercyjny...

PS2. A jesli masz duzo wolnego czasu - to zainstaluj sobie Warpa. Lub lepiej
przeczytaj w ostatnim PC-World-Komputer porownanie warpa, win95, win-nt i
mac/os.